Ιανουάριος 13, 2016

Ασφάλιση Ευθυνών

Εργαζόμενοι x Υπηρεσίες x Πελάτες = Ευθύνες!

Βασικές μορφές Ευθυνών που προτείνονται για ξενοδοχειακές μονάδες

Γενική Αστική Ευθύνη

Αφορά Πελάτες, Επισκέπτες, Τρίτους

Καλύπτει τις Σωματικές Βλάβες και τις Υλικές Ζημίες από τη λειτουργία των εγκαταστάσεων της επιχείρησης προς πελάτες (πισίνες, spa, κομμωτήριο, αθλητικών εγκαταστάσεων κλπ.), επισκέπτες και τρίτους (πχ. μετάδοση φωτιάς σε διπλανό κτίριο.) 

Περιβαλλοντική Ευθύνη

Αφορά ευθύνη προς Αρχές και την Κοινωνία

Καλύπτει την ευθύνη της επιχείρησης σε περίπτωση που προκαλέσει μόλυνση, φωτιά και γενικά καταστροφή ή υποβάθμιση του περιβάλλοντος τόσο εντός όσο και γύρω από τις εγκαταστάσεις της.

Η σχετική νομοθεσία προβλέπει την ευθύνη αποκατάστασης ή έστω δημιοργίας αντισταθμιστικών έργων.

Ευθύνη Διαρροής Προσωπικών Δεδομένων

Αφορά Πελάτες και Αρχές

Καλύπτει τις συνέπειες που θα έχει μία επιχείρηση όταν από σφάλμα ή κακόβουλη επίθεση εκτεθούν προσωπικά δεδομένα πελατών (ονόματα, ημερομηνίες διαμονής, πιστωτικές κάρτες κλπ.) στο διαδίκτυο.

Καλύπτει το κόστος γνωστοποίησης στους πελάτες, την αποζημίωση των απαιτήσεών τους, τη νομική υπεράσπιση της εταιρίας έως και το κόστος αποκατάστασης της φήμης της εταιρίας.

Εργοδοτική Ευθύνη

Αφορά ευθύνες προς το προσωπικό

Καλύπτει την ευθύνη της επιχείρησης σε περίπτωση εργατικού ατυχήματος προσφέροντας τα πέραν του ΙΚΑ αλλά και τα απαιτούμενα υψηλά ποσά αποζημίωσης προς την οικογένεια σε περίπτωση σοβαρού περιστατικού.

Ευθύνη Στελεχών Διοίκησης

Αφορά προσωπικές ευθύνες των στελεχών προς τον Μέτοχο, τις Αρχές, το Προσωπικό και την Αγορά

Καλύπτει την προσωπική ευθύνη των διοικητικών στελεχών για λάθη ή παραλείψεις τους που μπορεί να προκαλέσουν απαιτήσεις στο πρόσωπό τους.

Οι απαιτήσεις μπορεί να εγερθούν από τον μέτοχο, τις Αρχές, τον ανταγωνισμό, άλλα στελέχη ή το προσωπικό.

Αστική Ευθύνη Προϊόντος

Αφορά ευθύνη προς πελάτες

Καλύπτει την αποκατάσταση της υγείας και την ηθική βλάβη ή ακόμα και την ψυχική οδύνη, ως αποτέλεσμα πχ. τροφικής δηλητηρίασης.

Για να στοιχειοθετηθεί μία σχετική απαίτηση, συνήθως, απαιτούνται τουλάχιστον 3 σχετικές περιπτώσεις με ανάλογα συμπτώματα.

Μιληστε μας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα σας απαντήσουμε άμεσα.